Cumu mantene un pott olandese in ghisa

1.Per aduprà cucchiai di lignu o di silicone in a pignatta, perchè u ferru pò causà graffi.

2. Dopu a coccia, aspittendu chì a pignatta si rinfriscà in modu naturali è poi pulisce cù una spugna o un tela molle.Ùn aduprate micca bola d'acciaio.

3.To Aduprate carta di cucina o stoffa di piatti per caccià l'excedente di l'oliu è di particelle alimentari.Questa hè a sola pulizia chì avete bisognu di fà prima di usà di novu.

4, Se lavate cù l'acqua, avete bisognu di utilizà un pappu seccu per asciugà e macchie d'acqua, è mette a pignata nantu à a stufa per asciucà.

5, Lasciate un pocu di revestimentu d'oliu in l'internu è fora di a pignatta dopu ogni usu.Una pignatta secca senza una capa d'oliu ùn hè micca bonu.I grassi saturati sò cunsigliati perchè sò più stabili à a temperatura di l'ambienti è menu propensi à spoilage (oxidazione).Sè vo aduprate una pignatta di ghisa ogni ghjornu, ùn importa micca l'oliu chì utilizate.S'ellu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, aduprate grassi saturati cum'è l'oliu di coccu, lardo o mantra.

6.Cast i vasi di ghisa tendenu à arrugginà facilmente, per quessa, ùn mette micca in a lavastoviglie.Ùn lasciate micca l'acqua in a pignatta per più di 10-15 minuti, è poi sguassate u residuu.


Tempu di post: Jul-22-2022